Proteini u hrani

tablica

Proteini u hrani su polazište svake pa tako i sportske prehrane, koju možemo okarakterizirati i kao proteinsku prehranu. Premda je dostatan unos proteina ključan za praćenje nutritivnih potreba sportskih treninga, njihova nominalna količina nije presudna u ostvarivanju željenih rezultata. Prije svega je potrebno definirati koji su najbolji prehrambeni izvori, jer se iz namirnica koje nemaju visoku biološku vrijednost bjelančevine neće adekvatno apsorbirati. Pritom je dobro poslužiti se tablicama proteina u hrani, s pomoću kojih možemo kreirati proteinsku dijetu koja odgovara našim sportskim zahtjevima. Među namirnice koje spadaju među najbogatije izvore proteina su jaja, mlijeko, crveno meso, riba, mahunarke i žitarice poput kvinoje, koja omogućuje izvrsnu apsorpciju bjelančevina. Vjerojatno najučinkovitiji i općenito najkvalitetniji izvor proteina je sirutka, čiji se mikrofiltrirani proteini često koriste za proteinske dodatke prehrani. S unosom proteina samih po sebi ne treba pretjerivati – oko 1,5 gram na kilogram težine trebalo bi zadovoljiti sve nutritivne potrebe sportaša. Budući da su za ovaj optimalni dnevni unos ipak potrebni suplementi, potražite proteinske pripravke iz naše ponude – imamo bogatu ponudu proizvoda na bazi proteina, koja uključuje whey, proteine s dodanim aminokiselinama i koncentrate po trajno povoljnim cijenama.

Možda vam se svidi